A modulról

A Remedi vényíró modul a mindennapi orvosi munka támogatására készült, hogy a gyógyszerek, magisztrális készítmények és gyógyászati segédeszközök felírása gyorsan, pontosan és jogszabályoknak megfelelően történjen. A rendszer minden szükséges funkciót egy helyen biztosít: a NEAK központi gyógyszer-adatbázisára épül, automatikusan ellenőrzi a beteg TAJ-számát és jogviszonyát, valamint beépített ellenőrzési mechanizmusai gondoskodnak a biztonságos, támogatott vényírásról.
Árkalkuláció

Dokumentumkezelés és státuszkövetés

A rendszer figyeli a beküldött dokumentum feldolgozási státuszát, lehetővé teszi a jelentések letöltését, nyomtatását és az ügyfél részére történő átadását is.

Adminisztrációs hibák egyszerű javítása

Hibás kiállítás esetén a modul biztosítja a visszavonó dokumentum elkészítését és ismételt feltöltését, a hivatalos protokoll szerint.

Jogszabálykövető véleménykiállítás

A rendszer az aktuális jogszabályoknak megfelelően vezeti végig az orvost az alkalmassági vélemény kiállításának folyamatán. A dokumentum sablonjai és adatmezői megfelelnek a vonatkozó EMMI-rendelet előírásainak.

Az alkalmassági vélemény adatainak rögzítése és összeállítása

A rendszer lehetőséget nyújt a szükséges egészségügyi adatok strukturált rögzítésére, amelyek alapján a vezetői alkalmassági vélemény EESZT-be történő beküldése történik meg. A sikeres beküldésről visszajelzés érkezik a rendszerbe, így nem szükséges külön felületet használni az ellenőrzéshez.

Elektronikus és nyomtatható vélemény

Az elektronikus dokumentum papírformátumú, nyomtatható nézete is megtekinthető, így szükség esetén kézbe adható vagy archiválható.

Alkalmas első, időszakos, soron kívüli vizsgálatra

Legyen szó első, időszakos vagy soron kívüli vizsgálatról, a modul minden típus támogatására fel van készítve. A vélemény típusának megfelelő adatmezők automatikusan megjelennek.
* A funkció működéséhez rendelkeznie kell aktív Számla Agent hozzáféréssel vagy Billingo API-kulccsal

Miért hasznos?

Jogszabályi megfelelés
teljeskörű támogatás az EESZT előírásai szerint
Felhasználóbarát
egyszerű, vezetett folyamat az asszisztensek és orvosok számára is
Papírmentes és rugalmas ügyintézés
nincs szükség papíralapú példányra a hatóságok felé
Időmegtakarítás
Automatizált adatküldés és dokumentum-generálás (alkalmassági vélemény, kézbesítési igazolás, visszavonó dokumentum)